Praga RN CAS 16 


2009

V roce 2009 obdržel náš sbor torzo tohoto automobilu za odvoz s úmyslem renovace a přidání do naší sbírky historické techniky. V prosinci téhož roku proběhla kompletní demontáž automobilu a postupné opískování jednotlivých dílů.

2010

V měsících leden a únor 2010 jsme nastříkali a opět smontovali celý podvozek automobilu. Nyní se budeme soustředit na renovaci nádrže na vodu a celkové nástavby. Současně probíhá postupné kompletování motoru, ve které nás brzdí hlavně její finanční náročnost.

V době od března do srpna 2010 jsme rozřezali, kompletně opískovali a nastříkali cisternovou nádrž. Nástavba se usadila na podvozek a začaly práce spojené s jejím dostrojením. Nyní probíhá dostrojení nástavby a také začaly práce na renovaci výdřevy kabiny.

2011

V první polovině roku 2011 jsme pokročili v práci na nástavbě vozidla a konečně se nám podařilo zkompletovat motor a čerpadlo. V červenci 2011 jsme motor i čerpadlo usadili do podvozku vozidla.

2012

Začátkem roku 2012 jsme dostali kabinu po rekonstrukci výdřevy a začali jsme pracovat na její kompletaci a napasování na podvozek.

Během léta 2012 jsme usadili kabinu na podvozek a pokračovali v její kompletaci.
Na podzim 2012 se nám podařilo interiér kabiny téměř celý dostrojit.

2012/13

Na přelomu roku 2012 a 2013 jsme se pustili do rozvodů elektroinstalace a po předběžném zapojení začaly první pokusy o nastartovaní.

SDH Přerov nad Labem
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky